tisdag 24 februari 2009

Hejsan :)

Skoldagen var helt OK, bara att det fortfarande känns som om att vi ska sluta efter bilden, och inte ha en 1 ½ timmas lång MA/NO lektion efter, men jaja. Nu ska vi inte klaga. Barnen i afrika har det ju värre än oss, så det måste vi ju komma ihåg. Äta upp all mat på talriken och spy efteråt om det nu behövs, för man måste ju äta upp maten! Det skulle ju barnen i afrika gjort.


Skulle vara med felicia idag egentligen, vi skulle plugga till engelska provet imorgon. Men, jag förväntade mej för mycket, som vanligt. Troligtvis åkte hon med någon till donken eller nått. Hm, det är typ så det är, inte bara 'bokstavligt talat', alltid nån anna framför mej, fast jag kanske är mer lojal än den personen? Jaja. Det är inte jag som går miste om nått. Eller jo, men inte på det viset.


Jaa. Nu sitter jag här, surplar på en kopp med te, och mumsar på en bulle i mina mjukisbuxor och pösiga tröja. Hoppas att det läs mysigt, för det är det. Längtar tills jag får gå och lägga mej, burra ihop mej i en uppvärmd säng och flyta mellan mitt medvetande och drömmarnas värld



Hörs :)

Inga kommentarer: